вторник, март 29, 2011

Чичарито одбива преселба во Реал Мадрид

Posted on 3/29/2011 by Raisinloaf



Трансфер шпекулациите не запираат.Затоа , еден од играчите кои се поврзува со Реал Мадрид јавно се изјасни околу таквите шпекулации.Хавиер Хернандез или попознат како Чичарито е играч на Манчестер Јунајтед и неодамна се поврзува со преселба во Реал Мадрид.Со своите 22 години веке се промовира во голема ѕвезда со своите настапи за Мексико и Јунајтед и нормално е што неговото име се поврзува со големи клубови иако веке настапува во еден од најголемите.Тој за медиумите изјави:

Манчестер е клуб кој го засакав а Фергусон е човекот кој веруваше во мене и ми даде шанса да играм во ваков голем клуб и немам намера да ги предадам.Иако ми годи што има голем интерес за мене посебно од Реал Мадрид и Интер и тоа е доволен доказ дека доволну сум напредувал во кариерата и јас планирам долго да останам во Јунајтед и ако ми се пружи шанса овде ке ја завршам кариерата.

Реал е голем клуб но јас нема да преминам во Шпанија , ниту летово ниту пак имам или сум имал таква намера.Премиер Лигата е најдобра во светот и оваа година тоа ке го докажеме.Штета што не го добивме Реал или Барселона во 1/4 финалето од ЛШ бидејки ке беше убаво да се игра со Челзи во финалето - заврши Чичарито

-Реал и Мурињо пројавија интерес за овој играч откако сезонава игра во добра форма па наводно беа спремни да издвојат 12 милиони за него.Но со оваа изјава сите тие шпекулации паѓаат во вода.

No Response to "Чичарито одбива преселба во Реал Мадрид"

Leave A Reply