четврток, декември 23, 2010

Мората : Ова беше неверојатно искуств

Posted on 12/23/2010 by Raisinloaf


Алваро Мората и вчера доби шанса да заигра.За жал не успеа и во својот втор натпревар да постигне погодок како и легендарниот Раул Гонзалез.

Дебитираше на Ла Ромареда каде и Раул Гонзалез.Имаше шанса да поситигне погодок на вториот натпревар како и Раул но не успеа , сепак тоа се небитни работи.Имаше голема шанса за гол вчера но голманот го одбрани неговиот удар.Сепак по натпреварот беше пресреќен со настапот како и од гестот на соиграчите кои му ја подарија топката со која вчера се играше а беше потпишана од сите играчи на Реал.

Мората:Јас сум среќен , бидејки остваривме ваква победа и ни овозможи настап во следното коло од Купот.Играчите ми ја подарија топката со нивните потписи,Роналдо дури ми рече да не се грижам бидејки головите ке дојдат.Тоа беше голем гест од нив.Беше неверојатно да се чуе Бензема како го извикува моето име.Оваа сезона неколку играчи од Кастиља добија шанса за да дебитираат во дресот на Реал и ми е мило што сите не подржуваат.Јас сум играч на Реал Мадрид Кастиља и единствена цел ми е на секој натпревар се докажувам и искористам шансите што ми се пружат.

No Response to "Мората : Ова беше неверојатно искуств"

Leave A Reply