недела, декември 26, 2010

Нолито:Ако ме бара Реал си одам од Барса!

Posted on 12/26/2010 by Raisinloaf



Овие денови се појави новост која го поврзува Реал Мадрид со играч од Б-тимот на Барселона , напаѓачот Нолито.

Мануел Адуго Дуран познат како Нолито има 24 години но сеуште настапува во вториот тим.Се шпекулира де Реал ке тргне по овој напаѓач бидејки не сака да троши многу пари а во Нолито гледат добар играч.Нолито има договор со Барса до Јуни 2011 и Реал ке може на лето да го купи безпари.И играчот даде изјава во која призна дека без проблем би прифатил понуда од Реал бидејки во Барса не гледа иднина.

Нолито:Секогаш без со Барселона и секогаш ке бидам , но јас сум реален и пред се сакам да играм.Ако Реал ме сака и ми понудат добар договор ке прифатам.Јас сум професионалец и ако клубот не го продолжи договорот со мене јас немам што да барам овде.Постојат гласини дека сум потпишал со Бенфика.Тоа не е вистина , постоеа интереси од Бенфика и од некои други клубови но немаше ништо конкретно.Пеп е добар тренер , ми даде доста самодоверба.Моментално преговарам околу продолжување на договорот но веке не сум толку реален дека ке успеам во Барселона.

No Response to "Нолито:Ако ме бара Реал си одам од Барса!"

Leave A Reply