петок, декември 24, 2010

Мурињо:Јас сум најдобриот тренер во светот

Posted on 12/24/2010 by Raisinloaf


Жозе Мурињо вчера даде интересно интервју во кое повторно се прогласи за најдобар тренер во светот.

Португалецот за себе говореше дека е голем тренер како и дека доколку Иниеста ја добие Balon d`Or наградата ке биде нефер.Овде има големо право , и покрај стотина играчи меѓу кои и Снајдер кој го тренираше во Интер и со кој освои Скудето,Куп на Италија и ЛШ а подоцна со Бенитез и Супер Купот на Италија и Светскиот Куп.Со Холандија играше во финалето на Светското Првенство не би било фер да не биде наградено.Иниеста пак лани не играше неколку месеци поради повреда а единсвтено блескав момент му беше голот во финалето од Светското Првенство ке биде прогласен за најдобар.

Мурињо:Најдобар тренер во светот сум јас, тоа е мое мислење.11 месеци работа,57 натпревари,три освоени титули меѓу кои и ЛШ.Јас освоив се , не можев да направам ништо повеке од тоа , како и моите играчи.Ако победникот на Balon d`Or биде Иниеста кој за жал не играше неколку месеци во минатата сезона а по одиграни 6 натпревари и еден постигнат погодок на СП , тогаш се може да се случи во годината кога се игра Светско Првенство но нема да се важи , само настапот на СП се гледа но и ако е така пак не е реален изборот.

Жал ми е што Барселона никогаш не го запозна Ибрахимович.Тој во Барса не беше тој , и не знам зошто но Ибра е феномен.Освои 9 титули во 9 различни сезони со пет различни клубови.

No Response to "Мурињо:Јас сум најдобриот тренер во светот"

Leave A Reply