среда, октомври 06, 2010

Лас сака да си оди

Posted on 10/06/2010 by Raisinloaf


Дефанзивниот играч од средината на теренот на Реал Мадрид ,Ласана Диара им соопштил на раководните лица на Реал дека сака да си оди во Јануари.Под водство на Мануел Пелегрини беше еден од најдобрите во Реал но со доаѓањето на Мурињо и доведувањето на Кедира на позицијата на која игра Диара значеше дека ке добива помалку минутажа.За Диара најзагреан е Манчестер Јунајтед но и Јувентус и Тотенхем.

Диара:Досега одиграв неколку натпревари и ако и понатаму не ми се дава поголема минутажа ке мора да барам нов клуб.Не сум спремен да седам на клупата, сакам да играм.Мурињо доста се разликува од останатите тренери со кои имав прилика да работам , бидејки има многу силна особност и знае како да си ја изврши својата работа.Јас сум играч од средината со дефанзивни задачи а не десен бек и иако играв и на таа позиција , тренерот знае дека тоа не е правото место за мене.

No Response to "Лас сака да си оди"

Leave A Reply