сабота, септември 04, 2010

Ван Дер Варт:Минатото лето останав во Реал поради сопругата.

Posted on 9/04/2010 by Raisinloaf



Летното засилување на Тотенхем , Рафаел Ван Дер Варт откри на медиумите дека минатото лето останал во Реал само заради тоа што неговата сопруга имала рак на дојката.

"Му благодарам на бога , мојата жена сега е добро.Боледување од многу сериозна болест и мораше да мирува и да не се преоптеретува.Минатата сезона од клубот сакаа да ме продадат но јас не сакав да одам за да не ја вознемирувам женами со преселби и сл.Сега е добро , и единствена работа што се случи е тоа што Реал сакаше и оваа лето да ме продаде и покрај мојата желба да останам.Тотенхем е голем клуб кој има светла иднина и ми ги пружи сите услови кои ми требаат.Понудата на Баерн не беше конкретна но на самиот крај и Атлетико Мадрид ме посакуваше но поради почитта кон клубот и навивачите не ја прифатив нивната понуда".

No Response to "Ван Дер Варт:Минатото лето останав во Реал поради сопругата."

Leave A Reply