понеделник, август 23, 2010

Ди Мариа : Среќен сум што постигнав погодок

Posted on 8/23/2010 by Raisinloaf



Анхел Ди Мариа изјави дека е пресреќен што го постигна дебитантскиот погодок за Реал Мадрид.
Иако имаше повеке прилики кои не ги искористи , Ди Мариа е задоволен со својот настап против Херкулес.Според него Реал одиграл добро во првиот дел , како и во вторит во кој заиграле поотворено што им овожможи да извлечат добар резултат.

Ди Мариа:

"Иако губевме во првото полувреме сепак не одигравме лошо иако пропуштивме многу изгледни шанси.Заигравме подобро во второто полувреме по што дојде и очекуваниот резултат.Со оваа игра сите треба да бидеме задоволни бидејки овие се припреми и не е важен резултатот колку што е важно тренерот да ја пронајде правата игра за новата сезона.Многу сум среќен што постигнав погодок , посебно затоа што мојата фамилија во Аргентина го следеше натпреварот и веднаш ми се јавија да ми честитат."- заврши Ди Мариа

No Response to "Ди Мариа : Среќен сум што постигнав погодок"

Leave A Reply